Complimenten & klachten

Bent u tevreden of hebt u een klacht? We horen het graag.

Bespreek uw klacht 

Als u een klacht of verbeterpunt heeft, kunt u die bespreken met de betreffende medewerker, het team of de leidinggevende. In een open gesprek proberen we samen met u tot een oplossing te komen. Meestal lukt dat ook.

Bent u niet tevreden over de afhandeling of wilt u uw klacht liever afhandelen met onze klachtenfunctionaris? Zie het kader rechts voor de contactmogelijkheden en klachtenregeling. Of klik hier om direct het klachtenformulier in te vullen. Wanneer u uw klacht liever per post stuurt mag dit verstuurd worden naar: Mw. Y. el Baroudi, Edisonplein 7, 4816 AM  Breda.

Deel uw ervaring

Deel uw ervaring met de zorg en help zo anderen met kiezen. Ga naar ZorgkaartNederland.nl en plaats uw waardering.

Klachtenfunctionaris

Yasmine el Baroudi is onze klachtenfunctionaris. Onze klachtenfunctionaris is onpartijdig, informeert, adviseert, en luistert. Als u dat wilt, kan zij ook voor u bemiddelen om de klacht op te lossen. Uiteraard is het contact met onze klachtenfunctionaris altijd vertrouwelijk. U kunt haar bereiken door een mail te sturen naar klachten@azenti.nl of door te bellen met 085 06 06 877 en te vragen naar mevrouw el Baroudi

Lees voor meer informatie ons uitgebreide Klachtenregeling.

wij staan voor u klaar

All Rights Reserved © 2020